lördag 11 januari 2014

2013 i bilder





2013. Ett riktigt bra år på många sätt. Ett jättejobbigt år på andra sätt. Vad kännetecknade 2013? Bröllopsplanering, bröllop, Kretaresa, en fantastisk sommar med semester som innehöll många besök på stranden, diverse utflykter och många grillmiddagar. Fikabesök av olika slag, shopping och diverse helfutflykter. En härlig jul, ledighet och nyår!

2013 var året då jag hittade ett sätt att äta som jag kan leva efter. Kvargåret. ;-) Det har blivit många skålar fruktsallad/bär med kvarg och nötter. Jag har hittat många recept på godsaker av nyttigare karaktär. Gångerna jag ätit vanligt godis och snacks är färre än antalet fingrar på min ena hand. Styrketräning har blivit huvudformen av min träning och jag ser resultat!

Det har hänt mycket med barnen. Viggos väg har varit och är tuff på många sätt. I år har jag verkligen blivit medveten om hur jobbigt det kan vara att ha ett osynligt handikapp och hur medvetenheten om att vara annorlunda hos en 7åring är jobbig. Ellen börjar bli stor, skola senare i år..( hallå.. Kan det vara möjligt?) Hon är framåt och oftast glad och det viktigaste är kompisarna. Också vill hon tillbaka till Kreta. ;-)

Jag ser med glädje tillbaka på 2013 och hoppas att 2014 ska bli ännu bättre. Men det ser ju ljust ut för min del om man ska tro på stjärnorna! ;-)



































Inga kommentarer: