söndag 3 november 2013

Där jag vill vara

Små funderingar medan jag väntar på mannen och BROEN..Jag tycker verkligen om mitt liv, för det allra mesta. Har en fin man, fina barn, ett jobb där jag trivs och en livsstil där jag hittat rätt bland mat och träning. Livet är tufft ibland, saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig, ibland får man kämpa mer än andra. Det tar energi. Någonstans måste den fyllas på. Någonstans måste man hämta kraft för att orka med livet! Givetvis hämtar jag kraft hos familjen, men ibland behöver den hämtas på annat håll. Som från vänner. Och träningen. Jag får sån energi! Jag blir piggare, orkar lite till...och som en ren bonus håller jag mig i någorlunda form och äter bra för att orka. Efter några år med träning har jag lärt mig vad jag mår bra av! Det är så skönt att vara där jag är i livet nu! ❤️❤️❤️

Inga kommentarer: