onsdag 7 augusti 2013

Mitt i sista


Mitt i sista semesterveckan! Ännu en härlig dag. Dock något sliten efter gårdagskvällen. Det blev en väldigt trevlig och mysig kväll som dock blev väldigt sen. Vi satt ute i växthuset till klockan var halv två och det känns idag. Men det var det värt. Barnen tog dessutom sovmorgon till 9.30 vilket inte alls gör nåt!

Robban och barnen var på stranden i em, jag hälsade på mamma och vi åt lunch och jag fick en snygg klänning! Hann med ett snabbt och intensivt armpass på gymmet med.

Nu sover barnen, vi kollar Grillmästarna och sen blir det film och fruktsallad. Tänkte toppa den med kvarg (såklart), chiafrön, nötter och choklad. Muuumma. Behöver mina hälsosammare mål för att må bra. Känner mig mer svullen nu, har absolut inte vräkt en massa skräp under semestern men mer bröd, kolhydrater, vin och så. Åt exempelvis chips för första gången i år under gårdagskvällen!! ;-)
Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: