söndag 10 mars 2013

Lite tips!




Måste bara tipsa om en sak! För er som vill träna hemma eller behöver tips på nya övningar: Appar. Gratis. Jag har hittat ett antal träningappar som funkar alldeles utmärkt om man vill ha färdiga program. Jag testade för rumpa/ben idag på gymmet innan zumban. Maaaj gaad vad mina ben känns nu! :-) man kan välja hur länge man vill hålla på och hur många varv etc. Jättebra! :-)

Någon på jobbet har lyckats övertala mig till att vara med i Vårruset i malmö i maj. 5 km. Jag avskyr verkligen att springa/jogga och komnmer mest troligen att gå. Men jag måste ju testa...3 km på löpbandet gick alldeles förträffligt att springa iaf, sen hann jag inte mer. Men det kändes som att det skulle gå. På ett löpband. Ute är en annan sak med annan terräng. Vi får väl se.

Blåst har det gjort hela dagen lång och det har tom kommit ett par små snöfligor...jag hoppas dock att det inte tänker komma fler. Jag vill ha vår nu och längtar efter att röja i trädgården och plantera vårblommor!

Nu blir det snart en smoothie och kolla in nya serien The Following på fyran. Ha en skön söndagkväll!

Inga kommentarer: