tisdag 15 januari 2013

Har ni läst dessa?


Vilken hysteri! ALLA läser Mr Grey, inklusive jag. Givetvis har jag alla tre och ska börja på den sista så fort jag avslutat Främlingarnas Hus av Reginald Hill. Bra skrivna är de inte enligt mig och de delar som alla pratar mest om är väl egentligen inte mest intressanta (även om jag ska erkänna att jag ligger och fnissar när jag läser;-)) men man vill ju liksom veta HUR DET GÅR!

Det är 15 minusgrader här nu..15...kan ni tänka? Helt vansinnigt kallt. Robban kom precis hem från en promenad. Själv tyckte jag det räckte med promenaden till och från gymmet, glad det går att träna inomhus! :-) Ska snart krypa ner under täcke och filt och läsa vidare, sov gott!

3 kommentarer:

Tessa sa...

Får jag låna dem? Du är den första som inte tyckt de är super... Undra vad jag kommer att tycka?

Sofie sa...

Hehe -15.. vi hade -24 igår ;)
Har inte läst de där böckerna, kanske är jag den enda :P

Anna sa...

Therese, alltså bra är de, men de är inte direkt språkligt imponerande! Du får gärna låna men har del ett utlånad just nu!

Sofie...tänk på att jag bor i Skåne, hehe! :-)