fredag 14 december 2012

Granjakt



Idag har vi varit och huggit gran, kan inte förstå att det bara är drygt en vecka kvar till julafton. Imorgon ska vi ta in granen som i år blev en vanlig gran. Gillar ju vintage och gammalt, har införskaffat en massa sånt pynt och kulor senaste åren och tycker den granen passar bäst då! Det är så mysigt där vi brukar vara, massa granar att välja på och en julkärve fick vi också med oss hem. Efteråt kan man värma sig med kaffe och pepparkakor. Tomte och korvgrillning finns det också på plats.

Det har varit en händelserik vecka: börjat på nytt jobb och sagt upp mig därifrån...:-D Låter konstigt, jag vet men jag hade mina skäl och jag är så glad att jag på måndag ska tillbaka till min gamla tjänst! Utvecklingssamtal, lucia för Ellen och jag fick tom lite ledigt i slutet av veckan. De flesta klapparna är inköpta, något smått bara. Nu blir det slappning i soffan inför julgranspyssel och lite annat imorgon, på söndag kusinkalas!

Inga kommentarer: