lördag 3 november 2012

Tjingeling!

 
Alltså. Hur mycket löv kan det finnas i en trädgård? Massvis kan jag tala om. Efter en och en halv timme på gymmet blev det en timmes lövkrattning i trädgården. Jag undrar just hur mina armar kommer att kännas imorgon efter både styrketräning och krattande...:-/
 
 


 
Det blev väldigt många högar. Som ligger kvar. Om jag dessutom skulle forslat bort allt hade jag varit ute än. Det får vi ta en annan dag. Barnen är och roar sig på vars ett håll tills imorgon, mannen är på väg hem efter att ha agerat flytthjälp. Och jag sitter nyduschad och dricker kaffe. Ikväll väntas det teater och restaurang med fina vänner. Den enfaldige mördaren. Filmen är ju en riktig klassiker så det här ska bli spännande!

 
 
Även denna trappa var ganska full av löv. Man såg inte blommor och pumpor, Lite finare nu åtminstone! Ha en sköööön lördag!


1 kommentar:

Anonym sa...

Önskar er en trevligkväll kram Mormor