söndag 18 november 2012

Skåptömningsgryta och finfin söndag




Ellen-bus och jag blev visst ensamma på förmiddagen, Robban och Viggo är och...just det- fiskar! Och tydligen hade de fått upp en del rödingar redan. Vi var ute och tog lite kort till julkorten i småregnet. Viggo var färdigfotograferad sedan innan, i år blir det inte båda barnen på samma kort, beställde istället julkort där man kunde klistra in två foton, smidigt! Kortet på Ellen ovan är dock inte det jag valde ut, här ser hon mest ut som en riktig Ellen-bus! Och busloppan är nu hos Elin och leker och jag har gjort en massa nyttigheter här hemma: tvättat, beställt julkorten och förberett middagen. Grytan kokar på spisen och allt Robban behöver göra är att sätta på potatis och morötter medan jag är på zumba ikväll! Nu tänker jag dock kasta mig över senaste Topphälsa, lite kaffe och nåt mellanmål som kan passa innan träningen. Hoppas ni har en lika fin söndag som jag! Livet ä'r fint!

1 kommentar:

Ditte sa...

Var beställde du de julkorten? Kram Ditte