torsdag 8 november 2012

Jag vill inte kraxa mer!!!!

Nu blir jag sur! Jag har i princip tappat rösten helt...igen!! Hur kul är det? Går runt och kraxar som en kråka, det är inte helt lätt med det jobbet jag har kan jag säga. Viggo är dock väldigt hjälpsam..."Jag ska göra som du säger hela tiden så du slipper prata". Omtänksamt. Eller väldigt smart...Han är ganska duktig på att stänga öronen annars och man får ofta påminna sådär en faslig massa gånger och det blir sura miner. Nu var han dock som en sol och sååå omtänksam. Funderar starkt på att fejka röstlöshet 24/7 ;-) Bilden är från semestern i somras och första egenfångade fisken. Många till har det blivit sedan dess!

Jag blir bara så trött på det här med min hals och röst. Zumba i tisdags sedan dess har jag allt vackert fått passa vanlig träning. Lugna promenader går bra men ger ju knappast så mycket ur ren träningssynpunkt även om det kanske är bättre än inget. Men, men kanske det kan vara både lugnt OCH att man kan få vara frisk på samma gång!?

1 kommentar:

Anonym sa...

Var rädd om dig !!!
Kram/Moster