tisdag 6 november 2012

Hej svejs!

Så har tisdagen gått i ett rasande tempo. Svisch bara så var det kväll. Man hinner liksom inte ha tråkigt. Barnen fick en lång dag idag, som tur är hör det inte till vanligheterna att de är på förskolan till 17 men idag var Robban på kurs så då fick det blir så. Kvällen blir så himla kort...Förstå dock de som behöver ha sina barn länge på förskolan och det är det något med kollegor som kan irritera mig så är det när man tycker en massa om föräldrar överhuvudtaget. Speciellt barn som är länge på förskolan eller får ändrade tider höjs det på ögonen åt Vi är ju trots allt där för barnen...

Jag har precis kommit hem från zumba, det är så himla kul! Nu väntar en sen middag, vill inte äta middag innan jag ska dansa men NU är jag hungrig!


 
Edit: Haha, det föll visst bort att jag skulle kolla på Twilight, därav bilden!!!

Inga kommentarer: