söndag 25 november 2012

En härlig, härlig helg!







Igår firade vi svärmor som har fyllt 60 år! Grattis! Vi bowlade med hela Robbans familj, 17 personer var vi och det var riktigt roligt och trevligt. Barnen tyckte också att det var roligt, jag märkte definitivt att det var sådär en 15 år sedan jag provade sist! :-) Det hela avslutades med julbord och en svärmor rörd till tårar som blev sååå glad för fotografiet som hennes barn hade varit och fixat hos fotografen!

Idag har vi (läs Robban) putsat fönster och jag har skrubbat duschen och kollat över adventsstjärnorna. Jag fick en välbehövlig paus sen när jag fikade med Pernilla. Vi träffas inte så ofta men vi hinner med att catcha up ganska bra under våra långa lattefikor. Tack för all input, alla råd och alla skratt!

Inga kommentarer: