tisdag 2 oktober 2012

Hej tisdag....

 
Har nyss landat i soffan. Det blev en lång dag eftersom jag hade fika-träff med Ditte och Ulrika direkt efter jobb. Mycket trevligt, skvaller, prat, planer och massa latte. Vi får väl se om jag kan somna ikväll efter allt koffein. ;-) Vad det gör mycket för välmåendet att göra små saker i vardagen! Träffa vänner, träna och njuta av livet! Och mysa med familjen såklart. Idag har det dock inte blivit så mycket av just familjemys...barnen sov gott när jag kom hem. Onsdag imorgon och inget planerat efter jobb förutom träning. Möjligen kanelbullebak, vi får se. På torsdag har vi föräldramöte på jobb och på fredag ska jag ut och äta med kollegor och fd. kollegor. Åh vad jag längtar efter helgen! Angående fotot så var det inte lätt att fånga månen på bild...träden var liksom ivägen...men ni ser antydan till den va?

Inga kommentarer: