fredag 17 augusti 2012

Vill ha!


Nu har jag kärat ner mig i den här så jag dör en smula tror jag... Detta vill jag ha som överkast, helst igår. Men åtminstone imorrn. Men det får nog vänta..för det kostar en rejäl slant. Japp. Och våra pengar ska ju gå till bröllop..inte svindyra inredningsdetaljer. Så är det! Men om någon vill skänka mig ett så ska ni få adressen till var det kan köpas eller mitt kontonummer..;-) Skämt åsido.

Fredagskvällen spenderas i soffan under filten med ett glas rött, ost och kex, snart film och en faslig "nivetdendärtidenimånaden-värk". AJ! Imorrn blir det lite träning, Viggo ska på kalas och sen får vi se vad resten av dagen bjuder på...Ha en skön fredagkväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan kanske bli som bröllopspresent???
Kram/Moster

Tessa sa...

Haha, jag tänkte detsamma Kerstin! Fint var det iallafall och är det fint brukar det vara DYRT! Kram

Anna sa...

Tja, det är väl mest jag som vill ha det så det är kanske inte så rättvist direkt hehe