fredag 15 juni 2012

Välkommen fredag!

God morgon! Uppe tidigt idag med. Sitter med mitt kaffe och njuter av att det faktiskt är fredag..redan! Egentligen gick jag upp i gooood tid idag för att kunna läsa tidningen i lugn och ro. Vad händer? Ingen tidning i lådan än... Idag jobbar jag tre timmar, sen är det möte med Viggos blivande lärare och resten av dagen kompar jag! Barnen ska iväg på vars ett håll hela helgen, känns skumt att vara utan dem en hel helg. Så efter mötet styr jag och barnen kosan mot La Stada och min moster Kerstin. Där blir det fika och där ska Ellen vara i helgen. Ellen är väldigt förtjust i sin Kerstin som hon själv uttrycker det! :-) Viggo ska till farmor och farfar och håller vädret i sig ska de bo i husbilen och åka till Ystad Djurpark. Han vet inget om det än men han kommer att jubla av lycka! Så..vad ska jag och Robban göra då? Det blir lugna gatan ikväll, imorgon ska Robban jobba en stund (de har tonvis att göra på hans jobb så jag ser honom knappt för tillfället..)och jag lär gå till gymmet. På kvällen blir det bio och restaurangbesök i Malmö! Hoppas ni får en finfin fredag!

1 kommentar:

Tessa sa...

Låter mysigt. Själv får vi en intensiv helg med packning, strykning och förbereda lite annat inför det som komma skall. Vissa sommarkläder är inte ens uppackade sen flytten. När vi ligger i fas med det är det bara till att kasta in barnen i bilen för att handla midsommarmat. Lugnt och mysigt, nje, stress och jäkt, ja så heter det! Kram