söndag 13 maj 2012

Söndag...

Ellen är på sitt första barnkalas, Viggo är med farmor och farfar en runda i deras husbil. Jag befinner mig ute i solen med lite nyttig fika: kesella blandat med hallon toppat med jordgubbar och solros- och pumpafrön. Väldans gott! Intervaller på löpbandet i 30 minuter, efterföljande styrka för benen....vandrade hem en aning darrig på benen men väldigt skönt efteråt! Och jag börjar misstänka att träningen gett resultat: har fått skicka tillbaka tre par byxor pga för STOR storlek! På vågen märks dock inte ett dugg men jag har en känsla av att det är pga att musklerna börjat väga mer...Eller så beror det på att jag fortfarande unnar mig både vin och andra onyttigheter då och då..;-)

1 kommentar:

vitadrömmarobusigabarn sa...

Alltis så mysigt att titta in här
Ha en jättemysig Måndag
Ta hand om dig kram Tina