tisdag 8 maj 2012

Knoppar som brister...

Härliga, härliga vår! Äntligen blommar träden, första skörden av rabarbern avklarad och vinterns gråa byts ut mot grönt. Idag blåser det en del men termometern visar ändå nästan 15 grader! Idag har jag varit på hudkliniken i Lund och de har kollat mina leverfläckar. Har många men alla var ofarliga! Skönt att få det kollat! Annars tycker jag att livet snurrar på lite för fort just nu. Har massa inbokat både på jobb och på hemmaplan, en massa måsten! Längtar tills allt är avbockat! När jag kommer in i en sån rusch blir jag lätt en social eremit och drar mig undan annars trevliga fikastunder etc. Trist men tyvärr är våren oftast (läs alltid) sån tycker jag!!! Nån som känner igen sig?

1 kommentar:

Tessa sa...

Allt snurrar verkligen på för fort! Saknar er ju! Tänker tillbaka på våra mysiga träffar under föräldraledigheten, det var en helt annan tid, så underbart! Kramis