lördag 14 april 2012

Längtar bort...


Sitter här en lördagmorgon och tittar på lite gamla bilder...Åh vad jag längtar efter sommar och LEDIGHET!!! Har haft ännu en tuff vecka så jag har helt enkelt inte orkat blogga! Enda fördelen är att jag får många komptimmar som jag kan plocka ut i sommar! Sex veckor ska jag vara ledig då! Man ska leva i nuet men ibland är det skönt att veta vad man har att se fram emot. Och om ett par veckor ska jag & Robban på mini-weekend i Göteborg, vilket också ska bli mysigt! I veckan som kommer ska jag dock inte jobba över så mkt..den innehåller dock lite av varje: Är utvald på jobb att intervjuas om nuläget på förskolan, ska på heldagskurs i Malmö, cellprovstagning, besök med Viggo hos läkare, och sen är det en tidig fredag som väntar på mig!!!! Viggo har dessutom fått utslag på hela kroppen som om de håller i sig måste kollas upp på måndag...Varför ska det vara lugnt?? Idag väntar zumbamaraton, ska bli skönt att få dansa loss i två timmar!!! Ha en fin lördag alla där ute!

1 kommentar:

Tessa sa...

Längtar oxå till sommaren och ledigheten! Ser ut att bli en ganska intensiv vecka ändå trots mindre övertid... Ta det lugnt vännen! Vad är det för prickar? Hoppas det inte är något problematiskt! Kram