torsdag 26 april 2012

Det är mycket nu....

Dygnet räcker inte riktigt till! Har en massa saker på jobb som måste fixas så här på våren och en långtidssjukskriven kollega. Tycker så synd om henne men det är så slitigt för oss andra som ska dra runt det..Och det börjar kännas nu. Har jobbat över så mycket att jag snart kan plocka ut en hel veckas ledighet i rena komptimmar. Sen ska man ju helst hinna med hemma också...Åh! Det är alltid samma sak på våren tycker jag..Hur man än gör så är det mycket! Puh! Ser fram emot 6 veckors semester i sommar! Detta blev gnälligt, sorry vänner! Nu har jag i alla fall kommit igång med styrketräningen ordentligt! Det är riktigt roligt men jag är SVAG! Jag hopas också att programmet jag fick av min naprapat får ryggen i skick så att jag slipper få ont så ofta. Perfekt att göra det på gymmet eftersom jag passar på att köra annat när jag väl är är! Och, vart vill jag komma.... med detta röriga inlägg? Jo..hur mycket jag än har så skulle jag INTE prioritera bort träningen. Även om den tar en del tid så får den mig så mycket piggare! Sååå, resonemanget att man inte tränar för att man är trött och inte orkar biter sig själv i svansen så att säga. Pigg behöver jag vara för att få ihop allt just nu! Ha en bra torsdag! Snart jobb för min del!

1 kommentar:

Tessa sa...

Undra om det var en pik till mig;-) Men jag är så trött...Snart när vårvärmen kommit ska jag bege mig ut! Kramis