lördag 24 mars 2012

Hej där ute...

Jodå jag lever...har haft en fullmatad vecka bara så bloggandet har inte varit prioriterat. Nu är det lördagmorgon, sitter med barnen i soffan framför Bolibompa. Robban har någon form av vadslagning med sig själv om hur många kg han ska gå ner till månadsskiftet...så han sover inte..han är ute och går!! Klockan sju en lördagsmorgon! Tycker jag har det bra här under filten med barnen & med mitt kaffe! Idag när jag har tränat ska jag och Ellen åka och hälsa på min moster och Robban och Viggo ska hitta på annat. Barnen har varit sjuka i veckan och har hunnit tröttna lite på varandra när de varit hemma, sjuka men väldigt pigga!

Igår hade vi ett otroligt väder på eftermiddagen! Solen sken och det var riktig vår. Jag slutade tidigt så jag och barnen fikade på fruktsallad hos kompisar. Riktigt mysigt!

Trevlig Lördag!

Inga kommentarer: