onsdag 25 januari 2012

Vanlig onsdag


En vanlig onsdag. En bra dag på jobb, glada barn vid hämtning och äntligen lite saker som börjar hända som jag väntat på. Är igång med träningen ordentligt igen, mår så bra! Detox snart avklarad, helgen snart här med core, zumba,kalas och familjemys! Jag och Robban har bokat in en shoppingdag i Malmö med lunch helgen innan jag fyller år. Myspys. Tänkte passa på att sätta foten i någon bröllopsbutik tror jag och eventuellt prova klänning så jag vet vad jag passar i...;-)Vill inte påstå att vi planerar än men funderar desto mer. Speciellt jag..;-)

3 kommentarer:

Tessa sa...

Vill oxå vara med och prova! Vi får åka på bröllopsspaning när den blivande mannen tröttnat på att åka med runt och stå i provrum;-) Kramis

Anna sa...

Absolut du! Ska bara se vad jag passar i så jag inte får nåt uppsytt som inte är jag...Har förälskat mig i en klänning annars..En Garamaj..Kostar "bara" ca 17000...hehe. Puss!<3

Jonna sa...

gör som jag, skicka ett kort på klänningen du vill ha till tex Millys Bridal, en sida på Internet där de syr upp din klänning efter dina önskemål och dina mått för en bråkdel av kostnaden. Min klänning kostade 15 i butik, betalade under 4 via nätet. Kram