söndag 6 november 2011

Vintage & Helg!



Blev smått kär i denna så den är på väg hem till mig nu, förhoppningsvis! För en billig peng dessutom! Är helt såld på romantiska detaljer och vintage..Finns så mycket fint!

Helgen har gått i en rasande fart och då har jag ändå haft långhelg. Var ledig i fredags med, skönt! Igår hade vi kalas för Robban på förmiddagen med nybakat bröd och skånsk äppelkaka. Mums! Efter kalaset var jag helt slut men ett kort träningspass på gymmet ryckte upp mig en smula! Idag har jag fixat tvätt och renskrivit protokoll från personalmötet. Ikväll blir det zumba och sen kommer min moster och äter laxgryta med oss. Sen tar hon Ellen med sig hem. Hon är så himla förkyld så jag vill inte att hon ska vara på förskolan i början av veckan i allfall. Viggo får lite egentid med oss och på tisdag är det först läkarbesök för hans del sen ska han vara med Robban på jobb. Vi har en fullspäckad vecka framför oss....

Inga kommentarer: