lördag 8 oktober 2011

I MÅL!



Idag tar jag sista tabletten på min detoxkur som varat i 20 dagar! Under kuren har jag ätit tabletter för att rensa kroppen från "skit". Ingen alkohol, mindre kaffe och mindre snabba kolhydrater men absolut ingen bantning. Har inte ätit, godis, kakor, chips, pasta, ris, potatis eller vitt bröd. Mår så mycket bättre. Har gått ner 1.5 kg och har en mindre uppblåst och betydligt plattare mage! Känns inte som jag gjort någon jätteuppoffring men jag är betydligt piggare nu. Sluta äta pasta och så helt kommer jag aldrig att göra. Speciellt inte om man ska fortsätta träna som jag gör. Styrketränar man behöver man energin därifrån. Därför har styrketräningen stått till sidan under dessa veckor. Ikväll vankas 30årsfest, det ska bli skoj!

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktig, det klara vi galant.. skönt känns det i kroppen också... // Ditte