tisdag 20 september 2011

Hela handen- liten börjar bli stor...




Idag fyller världens bästa, snällaste, busigaste, ibland argaste, mest omtänksamma lille kille år. En hel hand. Fem år. 5. Aldrig ska jag glömma dagen när du kom till oss och sedan dess blev inget sig likt, livet fick en helt ny mening! Du är en liten kille med humör, vetgirighet, du är öppen och social och vi älskar dig, hela familjen!

Jag började tidigt idag men ett paket hanns med ändå. När man fyller år kan man inte ha sovmorgon! Viggo vaknade halv fem och tyckte vi skulle gratulera honom! :-) Flexitracksbanan föll honom i smaken precis och så gjorde även cykelhjälmen, skateboarden och resten av leksakerna han fick. Däribland drakdräkten som han har gått runt i hela kvällen! :-)När vi hämtade Ellen hade hon gjort ett armband till Viggo och slagit in i fint papper! Han blev jätteglad. Så härligt att se att de tänker på varandra även när de inte är tillsammans! På lördag blir det kalas för släkt och vänner. Något barnkalas är han inte intresserad av att ha har han klart och tydligt sagt! Jag måste säga att det passar ganska bra...han leker med så många olika på förskolan och nu har han precis börjat ny avdelning...tycker det är lite häftigt att bjuda alla 17 barn som går där! ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mormors klimp börjar bli stor!
Har en speciell plats i mitt hjärta. Ser fram emot kalaset på lördag och träffa er alla.

jessie.svensson sa...

Ja jisses vad tiden går...minns jag rätt var väl min första kommentar "amen Anna, du skulle ju vänta tills mina gått förskolan färdigt"...:):) han är väldans söt eran buspojk!