söndag 14 augusti 2011

Vackra Öland













Vi har tillbringat en vecka på Öland. Är förtjust i ön. Vi har varit på stranden, åkt museiejärnväg, klättrat i Trollskogen, besökt Långe Erik, handlat på konditoret i Böda, lunchat i Borgholm, ätit glass i Sandvik...Det finns massor att se! Barnens favorit den här veckan var dock utan tvekan Rix Fm-festival i Kalmar. Att få se Eric saade live var stort för Viggo..;-) Där passade jag också på att träffa bästa Linda som jag lärde känna via en sajt för måååånga år sedan. Under en tuff period stöttade hon mig massor via ettor och nollor i cyberspejs..;-) Sedan dess har vi haft kontakt till och från och vi har träffats ett par gånger med och det är lika skoj varenda gång! Hon är definitivt en av de personer som vet väldigt mycket om mig! :-)Min personliga favorit annars var trädgårdscaféet utanför Mörbylånga, inhyst i ett växthus där vi satt skyddade från vinden. Vindarnas ö stämmer verkligen. Solens påstås det också vara. Men vi har bara haft en dag med strandväder så nja....

1 kommentar:

mammadagar sa...

Åh så mysigt det ser ut. Öland är verkligen fint!
Så ni har också varit och sett Saade i sommar. Det var riktigt poppis hos tjejerna här också :-D Såklart!