torsdag 30 juni 2011

Nedräkning...

Bara en och en halv vecka. Sen får jag äntligen vara ledig med mina godingar! Visserligen ska jag in och jobba tre dagar mitt i semestern men på det stora hela är det ju SNART semester! Slutade tidigt idag och vi fick fikagäster i form av en gammal kollega och hennes barn. Jättemysigt att träffas, det blir alldeles för sällan bara! Härligt att kunna sitta ute och prata medan barnen leker! Precis innan de åkte hem kom dock molnen och det började blåsa kallt. Väderutsikterna för helgen ser inte så ljusa ut. Vi håller på (läs Robban..)att måla om huset så regn passar inte precis. En sida målad, tre kvar plus alla foder, vindskenor och så. Fint blir det! När jag hade läst saga för Ellen gick jag bort och tränade och kom hem SÅ svettig! Skönt! Är verkligen glad att vi fått ett gym "runt knuten". Nu håller passen upp men jag varvar styrketräning och löpbandsträning med LÅNGA promenader. Mår så mycket bättre när jag håller igång, får en annan energi. Har jag av någon anledning hållt upp en vecka tycker jag genast att jag är segare..Inget nytt precis..men ändå, härligt att vara pigg! Och imorgon är det fredag! Jippi!

Inga kommentarer: