söndag 1 maj 2011

Välkommen Maj!

Första maj! Nu går vi in i en av de stressigare perioderna på jobb med fester, samtal och överlämning av sexåringar. Så detta är i regel en månad som försvinner i ett nafs bara! Valborg igår firades med goda vänner. Det blev grillspett och bakad potatis med parmesanfyllning. Efterrätten hade gästerna med sig i form av hallonpaj, gott och somrigt! :-)Idag har vi två trötta barn som just nu sover båda två. Om ett par timmar bär det av till barnens farmor & farfar för att fira farfar som fyller år. Till nästa helg ser vi fram emot en weekend för mig och Robban på Åhus Gästgifaregård (http://www.ahusgastis.com/). Ska bli mysigt! När jag var med i Må Bra i somras vann jag en weekend och nu ska vi nyttja den! Blir en tur inom Kristianstad för lite lunch och shopping (och nostalgi för min del)!På tal om Må Bra och vikt och så så tränar jag och håller på än. Det märks inte på vågen för den står stilla men jag hoppas att det är musklerna som väger lite mer nu...Byxorna sitter lite bättre och det är ju skönt!

Inga kommentarer: