söndag 29 maj 2011

Börjar pusta ut så smått...

Maj är verkligen en hektisk månad när man jobbar i förskolan. Har man dessutom ett nytt jobb och 23 nya barn att lära känna är det extra mycket.Som ansvarig för alla blivande skolbarn i kombination med allt annat samt att jag är den med längst erfarenhet på jobb så kan jag lugnt säga att jag är på gränsen till slutkörd. Men nu. Äntligen! Alla utvecklingssamtal är genomförda, utvärderingar, överlämningssamtal och allt annat som liksom är måsten. Nu är det bara föräldrakväll på onsdag, midsommarfirande samt personalavslutning kvar att planera..och det är ju ganska lättsamma saker. jag börjar så smått pusta ut och jag trivs på mitt nya jobb men gud vad jag ser fram emot semester!! Äntligen har jag hittat tillbaka till gymmet igen och börjat träna efter sjukdomar, skador och allmän icke-ork! Börjar må bättre igen!

1 kommentar:

Pernilla sa...

I know the feeling - det är inte bättre i skolans värld... Kom tillbaka efter en veckas bortavaro idag med ungefär en miljon saker att göra... Puh... Snaaaart sommarlov och lugnare tempo.

Kram!