måndag 7 mars 2011

Turbomåndag

Upp 05.00. Öppna på jobb. Hämta barn varvid Ellen absolut inte skulle in i bilen. Fick till sist bära en arg dotter till bilen som sparakde så att stövlarna for iväg. Väl hemma klättrade Viggo över halva bilen med leriga skor. Irriterad mamma..Mysigt (trots allt) mellanmål, pärlplattebygge, ducha, fixa mat, äta. Tillbaka till jobb för föreläsning om matematik som jag efter ca 10 minuter insåg att jag redan hört. Till Maxi och handla. Hem, packa upp. Nu sitter jag här helt slut. Klockan är 22. Nu ska jag sitta ner 5 minuter innan jag lägger mig ner och läser innan jag ska kolla in insidan av ögonlocken. Tur inte alla dagar är likadana.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan Ellen vara så bråkig?!
Moster

Therese sa...

Tänk på att vara rädd om dig <3<3<3

Anonym sa...

Min stora lilla tös. Var rädd om dig! Går inte att köra i rallyfart hela tiden.
Synd att vi inte bor närmre varandra!
Kram mormor