torsdag 24 februari 2011

Vem har sagt att livet ska vara enkelt...?

Idag är ingen bra dag, känner mig ledsen och besviken över saker och ting. Inget jag vill skriva om här mer ingående men visst är det jobbigt när man känner att allt går emot en? Varför kan saker och ting inte vara enkla? Speciellt när det rör saker och personer som betyder allt för en. Fast vem har sagt att det ska vara enkelt egentligen. Men man kan ju få önska! Skönt är i allafall att det är fredag imorgon, även om jag har en lång arbetsdag framför mig. Viggo ska få följa med mig till jobb och vara där på förmiddagen. Sen hämtar Robban honom efter att han lämnat Ellen hos min moster. Och då ska de gå på McDonalds! Trevlig Helg alla underbara människor där ute!

1 kommentar:

Anonym sa...

Riktigt trist du känner dig nere, du vet att jag har tid att lyssna oavsett när du behöver. Håller tummarna att allt löser sig smidigt för er! Hoppas helgen piggar upp lite, känns som du verkligen behöver det! Många gosiga kramar till dig min vän!!!