onsdag 19 januari 2011

På tapeten...


Någon som kan tipsa om var man kan köpa snygga tapeter? Vill sätta tapet på en vägg i barnens båda rum. Det behöver inte vara barntapeter men en liten färgklick till de annars vita väggarna..Vi får väl se när det blir men man ju i allafall börja med att hitta tapeter..

Jag letar dessutom efter recept på lite god mat. På fredagarna äter våra barn så gott som alltid pannkakor och jag & Robban brukar käka middag själv när barnen sover. Har dock fastnat i samma fredagsmat alltid. Så lite tips tas tacksamt emot på detta med! Tycker det är skoj att laga mat på helgen men lite nytt är ju aldrig fel. Man ska kanske ska ta fram grillen snart och slänga på en köttbit...Åh vad jag längtar efter sommaren med grillkvällar och förhoppningsvis sol och bad...

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Jag gillar Midbecs kollektion KeekAbo. Underbara färgklickar! Kasper har randigt orange grönt turkost och så gröna dinousaurier.
www.midbec.se
Sandbergs kollektioner är oxå härliga, tex
http://www.sandbergab.se/sv/produkter/kollektioner/Kaspar%20o%20Saga%20II%20book eller
http://www.sandbergab.se/sv/produkter/kollektioner/Emma%20o%20Milton%20book

jessie.svensson sa...

Jag har tro det eller ej handlat tapet på Rusta till Englas rum av den enkla anledningen att jag tror den kommer bytas många gånger medan hon växer och vill ha nytt.