tisdag 4 januari 2011

Önskan om vår....

Nu har jag börjat längta efter våren..Gillar egentligen snön men nu har jag och grannen äntligen tagit tag i våra kvällsrundor igen. En alltför stillasittande höst har dessvärre satt sina spår. Eller så har vi fukt i garderoberna..;-)Hur som helst, två kvällar i rad nu har vi tagit vår entimmesrunda i byn. Skönt när man väl kommit hem vilket jag gjort nu. Checkar Bygglov och ska ta mig lite glögg strax. Men just promenaderna blir så mycket skönare när det blir vår. Saknar mina rundor i skogen och det är i princip omöjligt att komma fram där nu. Och kvällstid är det dessutom beckmörkt vilket ju kan vara lite farligt.

Imorgon ägnas ledigheten åt att jag & Ellen ska hälsa på på jobb och hämta lite saker jag glömt. Viggo ska vara hos Robban en stund. På kvällen ska jag ut och käka och bli avfirad på jobb, ser jag fram emot!

Inga kommentarer: