måndag 13 december 2010

Suck!

En vecka kvar att jobba. Sen såg jag fram emot lite tid ihop hela familjen...Tanken var att vi skulle vara lediga alla från 23 december och fram tills efter nyår. Nu måste Robban kanske jobba och kan kanske inte vara ledig alls (förutom röda dagar då såklart) eftersom de fått ännu mer att göra. MORR! Känns så himla tråkigt och stressigt. Vi ska ha folk här två dagar i jul samt ha nyårsafton här. Känns som jag får fixa rubbet nu. Så himla himla tråkigt!!!!! :-( Jag är sur på Robbans chefer idag! Också tycker jag synd om Robban som jobbar över varje vecka redan och som känt att han stått ut i höst eftersom han ska vara ledig i jul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad tråkigt, du har all rätt att vara arg! Vi får hjälpas åt till nyår så det ordnar sig!
Kramisar på dig!

mammadagar sa...

Jag avskyr när planeringen man har blir ändrad sådär plötsligt! Och så trist när man inte själv kan styra över det.
Så tråkigt att ni inte får mer ledig tid tillsammans i jul. Det behöver man ju..