torsdag 2 december 2010

Funderingar om natten...

Jag borde sovit för längesedan. Klockan är snart ett på natten och min klocka ringer halv sex. Kommer antagligen att vara tröttare än trött imorgon...men, men. Har varit på möte på nya jobbet och där drack jag kaffe sent. Det i kombination med tusen tankar som snurrar runt gör mig sömnlös! Imorgon ska jag på återbesök på citadellkliniken. Ska visa upp mitt ben. jag jobbar mellan 7 och 10 imorgon..sen håller jag helg. Ska bli så skönt. På fredag är det 2.5årskontroll med Ellen!! Har hon verkligen blivit så "stor" redan? Hon pratar i långa meningar och tar efter Viggo i princip allting. och hon räknar...1,2, 9, 1, 2, 9....det låter så roligt! Igår var vi på utvecklingssamtal och det gick bra. Viggo är inne i en "bra" period just nu. han är framåt och omtänksam vilket ju är bra egenskaper. Efter jul ska han börja i en grupp som ska få lite extra utmaningar. Han behöver det för att inte tröttna. Min duktiga kille!

Längtar efter julen, ska snart börja slå in lite julklappar. Så har man lite klart i god tid. Det kan ju vara skönt! Jag har 13 arbetsdagar kvar innan jag går på semester och sen till nytt jobb. Spännande!! Nu ska jag snart lägga mig igen, jag hoppas jag kan somna nu. Annars får jag väl beundra snön som dalar ner. Undrar just om jag kan se vägen imorgon när jag kör till jobb! Sov gott!

1 kommentar:

Sara sa...

Märker det här hemma också. Just att lillasyster härmar och tar efter allting. Hon är så duktig med att räkna och prata om man jämför med hur K var i samma ålder. Men det är ju just att de har en förebild, nån att härma :-D