fredag 29 oktober 2010

Helgen står för dörren....

Underbart, ska bli skönt att vara hemma med familjen i helgen. Vi har just inget planerat vilket känns otroligt skönt. Imorgon hoppas jag på att få lov att ta av mitt förband. Eller får får jag ju men jag hoppas att jag kan göra det utan att det blöder och så.

Är så trött, så trött idag. Sovit i två timmar i natt, kan inte somna på kvällarna. Vaknade när barnen vaknade sen och oj vad tung jag var i huvudet. Lättirriterad, ont i foten och pms:ig på en och samma gång. Mitt humör var inte det bästa...märks direkt på barnen, deras humör blev inte direkt så gott heller. De bråkar otroligt mycket just nu..Ellen tetas enormt mycket, spottar på Viggo och han blir jätteledsen och ger igen lite mer hårdhänt. Sen är cirkusen igång. Viggo har ju ett häftigt temprament och är en känslig kille som lätt blir arg och frustrerad...men Ellen får igång honom i 9 av 10 fall hemma just nu. Trots det så har jag såklart världens goaste barn. Vad gjorde jag innan de kom?

I veckan som kommer fyller Robban 35 så jag måste försöka ta mig ut i helgen och fixa present. Jag vet vad jag ska köpa men det ska ju ordnas också....Nästa helg blir det kalas, ska bli roligt att träffa alla. Nähä...nu ska jag försöka vila en stund så jag inte somnar innan idol ikväll.

1 kommentar:

Pernilla sa...

Kasper är också en reststicka av rang alltså.... Som tur är, är Theo ofantligt tålmodig med en emellanåt pestig lillebror....