måndag 22 februari 2010

Sjukstuga och vinteride...

Vintern klänger sig fast med järngrepp, den verkar inte ha några som helst planer på att försvinna och ge vika för våren...Jag börjar känna en enormt stark längtan efter sol, bar mark och kaffe på trappan. Härliga vår! Men den som väntar på något gott...

Just nu har vi sjukstuga här..Både Viggo & Ellen hostar och har feber. Trist. Vi hade kalas i lördags och efteråt däckade båda kan man säga. Viggo som såg fram emot att få vara uppe och titta på melodifestivalen snarkade i soffan innan första låten var slut!

Positivt är iallafall att jag tagit tag i min träning igen. Även om jag kanske inte behöver gå ner i vikt så mår jag så mkt bättre och blir piggare av att promenera och träna ett par ggr i veckan. Skönt! Trevlig kväll!

1 kommentar:

Mammaliv sa...

Snart är vi ju där... men ibland längtar man så man nästan inte vet var man ska ta vägen :-D