lördag 30 januari 2010

Det stramar.....

Ja..mina kläder alltså. Det måste bero på fukten i garderoberna annars vet jag inte vad som hänt..;-) I december hittade latmasken hem till mig och sen befann den sig där ganska frekvent fram tills efter helgerna. Glad i hågen gick jag iväg på första passet och skulle träna. Sen blev jag sjuk. Jag har haft magkatarr av sällan skådat slag vilket innebär att jag inte direkt tänkt på att stoppa i mig rätt saker ur nyttighetssynpunkt. Bara det varit snällt mot magen. Dessutom har inte träning funnits på kartan när jag mått så dåligt. Men nu måste jag nog börja ta tag i de där extra kilona som smugit sig på mig. Jag ska bara försöka hitta lite motivation igen. Och ge mig en rejäl spark i baken. Är det någon som har tips på god hyfsat nyttig vardagsmat så mottages de tacksamt. Äter samma samma alltid.....

Idag blir det 35årsuppvaktning och imorgon ska barnen förhoppningsvis få leka med sina kompisar en stund. Och Robban ska agera flyttgubbe!

Trevlig helg på er!

1 kommentar:

jonna sa...

Husmorsorna rekommenderas å det varmaste när det gäller matinspiration/tips/recept! :)

http://www.amelia.se/blogg/husmorsorna/