måndag 6 juli 2009

Stora ord av en liten stor prins

Han är så känslofull och innerligt omtänksam och go min lille prins. Idag kröp han upp i knäet på mig och kelade när Ellen sov. "Mamma, jag tycker så väldigt mycket om dig" sa han och borrade in näsan mot min hals. "Mamma du är så väldigt fin" sa han i helgen när jag hade kjol på mig. Kan man annat än smälta? ;-)

Han börjar bli stor. Snart 3 år. Vilka förändringar det varit för honom senaste året...Han har slutat med både välling och napp och nu har han varit utan blöja i snart två veckor. Det går alldeles över förväntan. Det vackra vädret och lite kläder och mkt utevistelse underlättar så klart. Men ändå. Han fixade marknad och bilresor utan blöja. För han vill inte ha den. Perfekt. Visst händer olyckor men överlag går det väldigt bra. (Hoppas jag inte får äta upp detta sen...;-))



Inga kommentarer: