måndag 6 april 2009

4-säng

Ja...delar av natten var vi 4 familjemedlemmar i sängen. Trångt men det går! Ellen vaknade strax innan 22 och var jättevarm. Jaha..feber. Igen. Precis när vi sen var på väg i säng och upp med Ellen så vaknade Viggo och var helt förkrossad...Han grät, grät och grät. Han var knappt kontaktbar men så otroligt ledsen. Han som brukar sova som en prins om nätterna var sådär halvvaken i 2 timmar och var jätteledsen från och till. Till slut fick vi alla fall följa med honom in till sin egen säng där han somnade så småningom. Jag undrar just vad som spökade för det kunde han inte redogöra för. Men när vi låg där alla 4 i sängen och i ett ögonblick då inget av barnen var ledsna så kände jag en sådan enorm kärlek till min familj. Tänk så underbara och fina dom är! Vilken lycka att jag träffat en så bra sambo och att vi lyckats få två så underbara och perfekta barn! Jag är så glad att jag har er!

Jag & Viggo har varit på 2.5årskontroll idag. Det var ju inte direkt den bästa dagen när han varit vaken 2 timmar på natten...:-/ Men, men..det gick. Förutom att mäta. Det totalvägrade han helt! Så nu ska vi försöka se hur lång han är hemma..Bvc-damen skrev i boken att han var en "duktig, bestämd kille som pratade bra och hade ett stort ordförråd". Ja..det är väl ganska mitt i prick! :-) När vi kom hem ratade han lunch och somnade på studs i sin säng. Utmattad gosse! I eftermiddag planerar jag att vi ska hinna ut i vårsolen ett tag!

Inga kommentarer: