måndag 19 januari 2009

SKRYT!

IDAG är jag lite extra stolt över mig själv. Sedan jag påbörjade min viktresa nedåt i höstas har jag vägt och mätt mig ca en g/månad. Idag var det dags. Jag har tappat hela 18 cm i midjan. Och det är jag förbaskat stolt över. Känns så skönt att ligga på ett normalt midjemått igen. Tyvärr ser inte magen lika snygg ut som måttbandet visar. Den är slapp till vad som tycks vara en oändlighet. Men det blir kanske bättre. Eller så får jag ha en fetto-slapp mage resten av livet (vilket jag inte hoppas). Men om det nu blir så så har jag iaf fått två underbara barn för det. Och det mina vänner är det i högsta grad värt!!!

2 kommentarer:

Mickis sa...

Vad roligt att det har gått så bra =)

o svar på din fråga i min blogg: nej, det är inte hans första tänder, han har två sen tidigare, men de är på väg ut däruppe också.

Pernilla sa...

Vad duktig du är!!