onsdag 14 januari 2009

Lycklig!

Jag känner mig så glad & lycklig idag! Trots att regnet hänger i luften och dimman ligger tät! Jag har 2 underbara och fina barn. En underbar sambo som ställer upp i alla lägen. Vänner och släkt som betyder mycket! Jag har börjat träna igen vilket känns hur kul som helst och dessutom gett önskat resultat: jag har gått ner 8 kg nu och sist jag vägde mig hade ett kg till försvunnit! Jag mår bra helt enkelt! Snart ska jag gå och hämta Viggo och krama honom riktigt mycket! Först ska jag bara få liv i Ellen som har bestämt sig för att sova mer än 30 min just nu...;-) Sen ska jag krama henne också!

Kram på er alla!

1 kommentar:

Jenny sa...

Grattis till viktnedgången!

Jag försöker också motionera bort lite extravikt, men det går väl sådär. Ju mer jag tränar desto mer mat unnar jag mig, så det händer inte direkt mycket. :-) Men jag mår ju bättre i alla fall, så jag får väl vara nöjd med den vinsten.