måndag 12 januari 2009

Filmtips & boktips

Vi såg en bra film igår. "Taken" hette den och man ser bl.a. Liam Neson i rollistan. Måste rekommendera den då jag tyckte den var riktigt sevärd. Spännande! Även om man kunde ana slutet...;-)

Vi har tittat på ganska mkt film nu när Robban har varit ledig, kul! Jag gillar de flesta sorters filmer så länge det inte är FÖR blodigt. För det fixar jag inte.

Ni har väl inte missat Stieg Larssons Millennium-triologi? I så fall rekommenderar jag den varmt, det är spännande läsning och jag läser alldeles för länge varje kväll! Men bra är dom iaf!

1 kommentar:

Jonna sa...

Hej Anna.
Vet hur det är att läsa alldeles för länge på kvällarna, har precis slukat den tredje av Stephanie Meyer. Gillar du lite lättläst, vampyrer o kärlek över alla gränser är dessa att rekomendera.
Kram Jonna