söndag 21 augusti 2011

Vardagen återkommer

Jaha..sista semesterdagen till ända. Den avslutades med barndans i Ängeholm för barnen och sen tränings för mig nu ikväll. Första gången på många år som jag inte ska "komma igång" med träning och dylikt när hösten kommer. Tack vare gymmet här "runt knuten" så blir träningen av! En livsstil, något återkommande i vardagen- och jag mår bra! Även om jag ääälskar sommaren så gillar jag hösten med. När det är soligt. ;-)Vackert när träden skiftar i färg...Faktiskt. Och mysigt nu när det mörknar tidigare och man kan tända alla sina ljus! Imorgon börjar min prins på ny avdelning. Vi får se hur det går..Han skulle skolats in tis-ons men fick en mycket märklig släng av magsjuka. Den gick över på en förmiddag men inskolningen blev inställd. Så 6.45 imorgon lämnas han på en ny avdelning..Det är tur han har skinn på näsan och han har lovat mig att han ska hjälpa till att lämna Ellen. Hon ska gå kvar på samma avdelning som tidigare men utan storebror! Önska oss lycka till...

Inga kommentarer: