onsdag 4 februari 2009

Innesittardagar

Jag och Ellen sitter mest inne och kuckelurar för tillfället. Hon är rejält förkyld så jag har ingen lust att dra iväg med henne nånstans alls nu vilket gör att det vi hade bestämt blir uppskjutet! Lite trist men sånt är livet! Vi har en månad med inbokade lördagar med kalas, middagar etc framför oss så jag hoppas hon kryar på sig och inte blir sämre. Eller att Viggos förkylning blir värre. Han är bara lite småsnorig så han är på förskolan! Idag lämnade jag en GLAD kille där. Annat var det igår då han var jätteledsen och ARG när jag gick. Det skär i mammahjärtat att bara gå när han skriker mamma, mamma....Min mamma! Usch! För närvarande är han en riktig suris när jag hämtar honom vilket är lite tråkigt. Tror bestämt han driver med mig en smula!!!

Nu ska jag mysa med Ellen som ligger och pratar i sin säng efter att ha tagit en liten 30minuterslur!

1 kommentar:

Jenny sa...

Usch, det är jobbigt att lämna dem när de blir ledsna. Även om man vet att de säkert lugnar sig så fort man är utom synhåll.