söndag 28 september 2008

Detta har hänt...;-)

Hoppla, två veckor sedan senaste inlägget. Det har varit full rulle. Så mycket att jag knappt suttit vid datorn. Viggo har fyllt två år och vi har haft kalas för vår stora prins! Han fick massor med fina presenter och var en stolt kille hela långa dagen! Det känns smått overkligt att det har gått två år sedan han kom till oss och ändrade vårt liv...Min underbara, busiga, viljestarka unge!! Jag ÄLSKAR dig så det gör ont!

Annars har det varit besök från gammal barndomsvän, vilket var mycket skoj! Vi tappade kontakten när jag lämnade mitt ex men nu har vi hittat varann igen, kul! På kort tid har jag nu fått upp kontakten med två gamla vänner vilket känns roligt. Man ska vara rädd om de vänner man har!

Höstförkylningarna har också hittat till vår familj. Tyvärr. Nu är det visserligen bättre men både Ellen & Viggo fick vars en släng av snoriga och täppta näsor. Jag också för den delen. Det är väl det tråkigaste med hösten. Hösten ja...det är bara knappt tre månader till jul. Inte klokt vad tiden springer iväg!!! Och Ellen blir 4 månader nu i veckan. Hon kom ju nyss liksom! Min lilla prinsessa, blir fortfarande tårögd när jag tittar på henne! Hon är så fin! *ÄLSKAR*

Viggo pratar som tusan nu, både 3- och4 ordssatser kommer ut honom mellan varven. Sen är det inte bara fördelar...Att han klart och tydligt sa "Jag inte om denne" "Jag inte om Gun" (dvs tycker inte om)när vi var på kalas och syftade på Stefans mor var kanske inte fullt lika käckt...;-) Igår när vi gick en runda sa han att farbrorn som satt utan för pizzerian vid halv tio på morgonen "dricker öl" när vi passerade honom. Sen kan man ju undra vilket som e värst...att han sa det eller att han hade koll på att det faktiskt var öl han drack..hehe!

Nu kallar sängen! Godnatt!

Inga kommentarer: